16 נוב 2021

איך הפך "הצל" לפנים היפות של ישראל ?

עודכן ב: 17 נוב 2021

יואב אליאסי (יליד צפת, 1977) המוכר בשם הבמה הצל, הוא ראפר, אושיית רשת, בלוגר ופעיל פוליטי וחברתי ימני ישראלי. נודע בעיקר בזכות עבודתו המשותפת עם הראפר סאבלימינל במסגרת הצמד "סאבלימינל והצל". החל מ-2014, הצל נודע גם בזכות פעילות חברתית, הסברתית ופוליטית ימנית (אשר מוגדרת לעיתים כקיצונית), בעיקר על ידי בלוגים ברשתות חברתיות ובהפגנות תמיכה בישראל. סיפורו של הצל בכתבה הבאה.

"הצל" בלהיט "ילד רחוב" | כ 3 מיליון צפיות !

ל"הצל" כחצי מיליון עוקבים בפייסבוק אותם הוא משתף על בסיס יומיומי לעיתים בדעותיו וגם סוג של "מחוברים" על חייו , המשברים, הדילמות והשתתפויות באירועים שונים.

לפני כמה ימים פרסם אליאסי, "הצל", סרטון בו בהתרגשות ניכרת הוא תיאר את מצבם הקשה של זוג הוריו המבוגרים שאינם בקו הבריאות. "הצל", תיאר מצב בו הוריו נאלצים לעזוב את דירתם הצנועה ומתקשים כלכלית.

הסרטון הויראלי שריגש את ישראל

הסיפור המרגש נגע בליבותיהם של הישראלים ותוך כ48 שעות גויס סכום של כמיליון ש"ח בגיוס המונים לטובת שיפור מצבם הכלכלי ואולי אפילו ברכישת דירה להוריו.

שוב אנו עדים לפנים היפות של עם ישראל. אליאסי, למרות שבמשך שנים נחשב כחתרן ובמוסיקת הראפ שלו הציג תדמית לוחמנית ואגרסיבית, אך נראה שלאחרונה "הצל" התמתן ובעיקר עבר שינוי לטובה ועל כך ישראל מחזירה לו בטוב.

"הצל" הפך מבלי אולי לדעת לסמל העדכני ביותר של הפנים היפות של עם ישראל בתקופה מאתגרת זו .

קישור לגיוס ההמונים של "הצל":

https://www.charidy.com/milhama?fbclid=IwAR2d8BjITn-bz2--hbUwGNXinuOmIW9G7gYWW06ZRK7MPMHNeTDNl3ojAGU