24 נוב 2021

חברת UBER תאפשר משלוחי WEED באונטריו

אובר תאפשר למשתמשים באונטריו, קנדה, לבצע הזמנות של קנאביס באפליקציית Uber Eats שלה, כך מתאימה את עצמה ענקית הנסיעות לעסק הירוק המשגשג בקנדה. אובר, שכבר מספקת משקאות חריפים דרך יחידת ה-Eats שלה, מכוונת כבר זמן מה לשוק הקנאביס המתפתח. המנכ"ל שלה, דארה חוסרובשהי, אמר לתקשורת כבר באפריל כי החברה תשקול לספק קנאביס. כל הפרטים בכתבה הבאה.

יותר משלוש שנים לאחר הלגליזציה של קנאביס פנאי בקנדה, המדינה מנסה לתקן את שוק הקאנביס שלה, שבו היצרנים הבלתי חוקיים עדיין שולטים בנתח גדול מסך המכירות השנתיות.

השותפות תסייע למבוגרים קנדים לרכוש קנאביס בטוח וחוקי, ותעזור להילחם בשוק הלא-חוקי המחתרתי שעדיין מהווה למעלה מ-40% מכלל מכירות הקנאביס הלא-רפואי, אמרה אובר ביום שני.

מניית הקנאביס העולמי MJ ETF טיפסה ב-2%, בעוד שמניית אובר עלתה ב-1.2% ל-44.78 דולר במסחר השוק.

מכירות הקנאביס בקנדה יסתכמו ב-4 מיליארד דולר ב-2021 וצפויות לגדול ל-6.7 מיליארד דולר ב-2026, על פי נתונים של חברת המחקר בתעשייה BDS Analytics.

כשנשאל על אפשרות התרחבות למחוזות אחרים בקנדה, או בארצות הברית, אמר דובר אובר כי "אין עוד מה לשתף בשלב זה".

"נמשיך לצפות ברגולציות והזדמנויות מקרוב בשוק. ככל שהחוקים המקומיים והפדרליים יתפתחו, נבדוק הזדמנויות עם סוחרים הפועלים באזורים אחרים", אמר דובר אובר לרויטרס.

החוקים המחמירים והסגרים שנגרמו על ידי המגיפה בשנה שעברה, הובילו לביקוש למוצרים הקשורים לקנאביס מלקוחות שנתקעו בבית עם אפשרויות בילוי מוגבלות.

טרם צוין תאריך תחילת השירות החדש. נעדכן.

מקורות: CNN, CANNABIS NETWORK NEWS