20 ספט 2021

סרטון של אורלי וגיא בערוץ דמוקרט טיוי נעלם מהאוויר- הינדוס תודעה?

צמד העיתונאים העצמאיים "אורלי וגיא" עוסקים לאחרונה בתכניותיהם בסיקור נרחב של נושא הקורונה מזוויות נון קונפורמיסטיות. לאחרונה במסגרת תכנית הבוקר שלהם בערוץ הדיגיטל דמוקרט טי וי, הצמד ראיין את פרופ' יורם לס, שלאחרונה אינו מבקר תכופות באולפני הטלוויזיה כבימים עברו.

השידור פורסם וזכה במהרה לכ40 אלף צפיות ואף יותר בדך הפרטי של הצמד בפייסבוק ובדף הערוץ. במוצ"ש האחרון הסרטון נעלם במפתיע בכלל הפלטפורמות. במהרה קיבלו הצמד מכתב מהנהלת הערוץ ובו בקשה להפסקת התקשרות איתם לאלתר.

למחרת העלו אורלי וגיא משדר זום מביתם הפרטי בדף הפייסבוק שלהם "אורלי וגיא מהבית". במשדר שאולתר במהרה הם אירחו שוב את פרופ' לס שטען כי הוא חושף לקהל את העובדה כי ישנו חיסון בטוח הרבה יותר מהחיסון הניתן בעולם והוא חיסון סיני. דבריו של הפרופ' לא היו ידועים למשתתף נוסף בפאנל אלדד יניב שטען בשידור החי שמעולם לא שמע על כך.

המשדר שהרימו אורלי וגיא מביתם הגיע לכ 1500 צופים בלייב עצמו וצובר עשרות אלפי צפיות מאז שידורו בסרטון המוקלט.

לקראת סוף המשדר דחה גיא בתוקף את טענות ערוץ דמוקרט טי וי וטען לאי סדרים וכשלים בהתנהלות מול הצמד. אורלי קראה את התגובה הארוכה והמפורטת של הערוץ בה נטען לכאורה כי הערוץ סיכם עם צמד המגישים על אי השתתפותן של "דמויות קצה" במשדרים של הערוץ וכן ניתנה דוגמא ל"דמויות קצה" כגון ח"כ איתמר בן גביר ופרופ' לס. הצמד טען בשידור החי כי לא היה סיכום שכזה עם הערוץ.

לאחרונה הצמד הפיק תחקיר טלוויזיוני מיוחד בשם "ומה עם כל העולם טועה?" הסרט עורר מחלוקות וביקורות רבות רק מפאת העובדה ששאל שאלות מסוימות שנתפסו בקרב קהלים כהינדוס לתודעה אנטי חיסונית. גיא מרוז עצמו הצהיר יותר מפעם כי הוא אינו מתנגד חיסונים וכי הוא מחוסן בעצמו.

בקישור, גיא מרוז מספר על התגובות לתחקיר. הסרטון מהימים טרם הסכסוך הנוכחי.